Tillbaka!

Så då är jag tillbaka då, fifan har haft världen hemskaste helg mer än så får ni inte veta tyvärr men hemsk har den iallafall varit!, fredagen vart lyckad men inte själva helgen då! aja försöker tänka på annat.
Var iallafall i skolan idag, vat ju kaos, rykten hit och rykten dit och den snacka skit om den och lalalala .. nu när jag tänker efter va det ju väldigt omoget men men nu blev det som det blev!
Efter skolan gick sabina melina och linda hem till mig, vi gjorde inte så mycket faktiskt, men sabina och linda gick ialalfall hem och jag földe med melina hem för hon skulle äta! När hon ätit klart hade melina bestämt att vi skulle åka till rosersberg och titta på en killes träning, så vi åkte dit, hittade själv klart inte till träningen gick runt massa hus, men så kom vi fram till en träningshal så träffar vi på två små killar, hur gammal kunde odm ha varit .. hmm ungefär sex åt gammla, men vi frågade vart det fanns någon träning, men vi hittade ingen jävla fotbolls träning och vill ni veta varför jo för den var i märsta men min underbara kompis melina hade fått för sig att dne va i rosersbarg, HAHA ja men vi åkte iallafall hem, så kom olivia så var vi med henne och kom hem nyss. Nu ska jag leta upp en meny från frankriske har det i läxa sen har jag en no läxa till imorgon men har inte böckerna hemma .. så får göra det i skolan istället eller något, men ska ialalfall dra och eftersom jag inte skriver mer idag så säger jag även godnatt med detta inlägg!

Förresten tycker ni vi borde ha en frågestund, om ni inte kommenterar att vi borde det så blir det ingen frågestund heler xd


Ge mig sommar!

Felicia

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0