sådär ja

Hejhej igen, nu har jag varit med Sabina men även linda, vi gjorde inte så mycket snackade datan och lite sånt, dom berätta vad dom gjort i skolan och vad som har hänt och lite såna saker!

Linda kom med en dålig nyhet också och det var att vi har franska prov vecka 11 och kristoffer har mina franska böcker plus att jag missat skit mycket utav franskan så det kommer ju gå åt helvete påtal om prov har jag ett engelska prov nästa vecka, och jag kommer behöva plugga som en pluggis för att klara av det eftersom jag suger på engelska, nej men usch nu ska jag sluta klaga och tänka posetivt istället! 
Får skylla mig själv att jag varit kul och missat massa i skolan!

jo vad ska jag göra nu ? ska nog försöka plugga SO även fast jag inte fattar ett skit, sen ska jag nog sitta och titta på tv ända till Elin kommer och ska hämta sina täckbyxor, men vi hörs lite senare iallafall!

förresten har jag börjat blogga i min gamla blogg igen, där jag bloggar med sabina, den heter sabwandfeffe.blogg.se
får se om jag ens kommer att klara av det, i värsta fall får jag väl bara kopiera vad jag skrivit på den andra bloggen.
Nej men nu ska jag dra, puss & kram

Felicia


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0