Lista

Jag är:

Blyg:
 Ja!
Smart: ja! 
Långsam: lite
Stressad: Ibland

Snäll: Oftast
Dum: nejdå (a)
Djup: Inte direkt

Öppen:
Mohaha nej.
Ärlig: Ja ;d oftas
Positiv: ibland


Vänskap
Jag har..

Förlorat en bästa vän: Ja!
Sagt att jag älskar en kompis: Ja
Sovit hos en tjejkompis:
Klart jag har..?

Slagit en kompis: ja :Ö
En kompis som vet allt:
Jag tror det

Berättat en hemlighet för en kompis: Ja.

Favoriter

Låt just nu: många
Pryl: Mobil
Film: Twilight.

Bok: jag läser oftast inte.
Lärare i skolan: Ingen!
Plats: Libanon!
Frukt: melooon!


Övrigt
Jag har..

Opererats: Nej.
Cyklat omkull:
haha ja
Sjungit i duschen: Ja alltid
Hoppat på en studsmatta: Ja?

Fobi för något: Nja, typ.

Sett någon dö:
Nej
Varit på begravning: Nej

Sagt att jag hatar någon: Ja


Om livet

Svart eller vitt: Båda, hahah!
Skriva eller tala: Tala

Nagelbitare: nej
Mobil eller MP3: Mobil

Lösgodis eller choklad: lösgodis!

Frukt eller grönsaker: Frukt
Film eller serie: Beror på .
Festa eller ta det lugnt: Fest - människorna beror på också.
Sommar eller vinter:
Sommar såklart!
Fredag eller Lördag:
Lördag

Ljus eller lampa:
Lampa
Kärlek eller vänskap: Vänskap

Bio eller hemmakväll: Bio

Favoritparfym:
finns många favoriter!
Favoritmat: Kebab kanske? ;d donken... vet inte, fetto mat iaf.
Gillar att kramas:
Såklart!
Har du många väskor: Nej har typ tre fyra stycen.
Lyssnar helst på: RnB

Kittlig: ja som fan


Har du någonsin

Ätit sushi/rå fisk:
haha ja
Kramat en kille: Ja ?
Stått på en scen: Ja, många gånger!

Skämtat och ingen förstår: Haha ja! :ö


Jag gillar att

Ge massage: Nej
Få massage: Ja!
Gå promenader: Ja


Övrigt

Svär du mycket:
ja, nästan för mycket!
När duschade du senast:
imorse.

Vad var det sista du skrev till en kompis: vad gör du ? :)<3

Vad gör dig glad: finns mycket som gör mig glad!
Vad skulle du vilja göra nu: sova, är skit trött!

Vart skulle du vilja åka: Turkiet, Italien och frankrike!

Åkt limousine: ja, på min morbrors bröllop!

Varit med i en lokaltidning: Ja

Varit med på tv: tror jag inte, men fick vara med en gång som inbrottsoffer, det var typ en som skulle fråga mig massa hur det känner och ha haft inbrot, haha vem vill vara med på sånt ? :Ö

Har en mobil: Ja självklart ?
Söndagssysselsättning:
sova tv och plugg

Gitarr eller Piano: Piano,

CSI eller Prison Break: CSI.
Spelar du i ett band: Nej
Allergisk mot något: hästar!
Något husdjur: Nej,

Dricker: Varje dag 
Familj:
Mamma, pappa & lillasyster
Hur bra humor har du på en skala 1-10?: 100000 , HAHAHA, säger vi 

Vill ha: pengaa, i love money
Klockan just nu:
21.21 :o

Mitt namn: Felicia

Felicia


Kommentarer
Postat av: TyypAldrig@pea

jag ahr fortfarande itne sett filmen twilight :O

e den värt att se??

2009-03-17 @ 23:17:22

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0