liista

ALLMÄNT...
Namn: felicia
Piercingar:, hah ba i öronen xd
Tatueringar: inga
Längd: 1.68.
Skostorlek: 39-40
Hårfärg: bruuuunt.
Är du kär i någon: vet inte :|
Önskar du att du bodde någon annanstans: ja ?
Tänker du på självmord: Nej (?)
Vilket shampoo använder du: olika
Vilken parfym använder du: dkny - den gröna
Vad är du rädd för: att förlora nån jag älskar !
Gillar du att tvätta: nej hatar och tvätta! -.-
Gillar du Berg-och-Dalbana: JA!

SENASTE...
Film du hyrde: kommer inte ihåg
Film du köpte: amen fan vet jag
Låten du lyssnade på: flo rida - round round
Låten du hade på hjärnan: emilush - ingen chans mot oss
Låten du laddade ner: kommer inte ihåg
Personen du ringde: Sabina
TV program du tittade på: Mtv
Personen du tänkte på: dedu

FAVORIT...
Mat: tacos
Låt: har många favoriter
Sak att göra: sms:a
Sport: basket
Dryck: Cola
Kläder: strumbyxor och en tunika.
Film: Vet inte
Bil: hm ... vet inte


ANTAL...
Gånger du varit kär: brukar inte ränka hur många gånger, men många e det xd
Gånger ditt hjärta brustit: många gånger.
Hjärtan brustit på grund av dej: .. ?
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 0..?
Ärr du har på kroppen: 1, som ida gjort, typ väldigt stort.

SENASTE...
Bok du läste: Malin + Rasmus = sant, läste den  skolan xd
Personen du fick mail av: jag vet inte, tittar inte min mail så ofta xd
Personen du fick brev av: vet inte.
Personen du fick sms av: Emil
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår kväll?


ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: min dag har precis börjat
Var det kul: ...
Hur tidigt stiger du upp: 11-13
Gillar du att slåss: nej ?
Vad ska du göra ikväll: det vet jag inte
Är du seriös: ibland
Vad är du allergisk mot: hästar
Var har du ont:  i ryggen !
Använder du hårspray: nej inte längre.
Kan du stå på händer: fan vet jag, men mot en vägg kan jag.
Favorit serie: Desperate Housewifes (:

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: salt
Gillar du ketchup: ao
Är du glad nu: Inte precis.
Var du glad igår: nej
Känner du någon som jobbar på sjukhus: nepp.
Vad dansar du till: musik?


Stockholm är:  bäst
Göteborg är:  ....
Kan du sjunga: Ja men inte bra om vi säger så
Mer värt än guld: Kärlek.
Spaghetti eller makaroner: makaroner.
Ett land jag helst vill besöka: frankrike
Ska bli skoj: ..
Ska inte bli skoj: ....
Sparar till: inget speciellt just nu
Väntar på: sommaren 09
Pålägg som gäller: ost  (?)
Dagens dryck: Cola


Felicia

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0