Ja tack / Nej tack



- Blondinbella , Jag är ledsen blondie, jag gillade din blogg förut och läste den varje dag, men nu har den blivit.. Tråkig på nåt sätt.. Ointressant helt enkelt

- Melodifestivalen, Javisst är det kul att kolla på, och det är en svensk tradition. Men det har ju, spårat ur ? För varje år tycker jag det blir tråkigare och tråkigare, och konstigare låtar..



- Mittbena , Jag tycker det är grymt snyggt ! ( På vissa iallfall.. ) Och det är mycket lättare med mittbena än snebena, ingenting för ansiktet osv. 

- Mini-pc , Jag måste bara säga det, jag ÄLSKAR min ! Den är liten, söt och hur enkel som helst att ta med sig överallt ! Speciellt för oss bloggare, den är perfekt.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0