Igår

Måste bara börja med att säga förlåt ! Gud vad Felicia kan blogga när inte jag skriver ! det är underbart ! Men nu är jag iallafall tillbaka, kan skriva om vad jag gjorde igår så kanske ni förstår att jag inte hann skriva.

Jag vaknade och märkte att jag hade försovit mig ( ingen morgonbloggning ) fixade mig fort och sprang till skolan. var i skolan hela dagen tills vi slutade och sen gick jag och Antonia till Konfan. Var där till klockan åtta, gick hem. Duschade och tvättade håret/fönade och plattade håret.  Sen somnade jag. Jag däckade i min säng så ja.. Bloggningen hade jag inte tid med..

Varför jag har tid och skriva nu, när jag egentligen skulle vara i skolan, är för att jag är på min mammas jobb. vi har utedag i skolan och det kan inte jag vara med på. Men jag kommer tillbaka till lunch så .. Dagens måsten :

- Jobba lite med den här bloggen.
- Måste hinna äta lunch
- Ha musik
- Fixa en grej (hemlis;)
- Gå till felicia och hämta tillbaka min mascara

Jag har fullt upp idag, vi får höras senare !

Elin

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0