igår / idag

Hejsan !
Ja, jag skrev inte något igår kväll. Men jag var ute med antonia och vi träffade cindy, sen hämtade jag min mascara hos felicia så var vi ute en stund, sen åkte jag med familjen till kista och åt . Jag åt någon sorts macka med grillad kycklingo hc sallad i . Det var jätte gott ! Och marängswiss till efterrätt ! sen åkte jag hem typ 10 och då var jag sjukt trött , så fixade lite grejer sen somnade jag ..

Idag så har jag varit i skolan, hade matte prov och det gick jätte bra ! Sen åkte jag,mathilda,antonia och isabelle till eurostop för att försöka fixa prao.. Men allt det där är helt knas.. Vi får se hur det blir. Sedan åkte vi hem och jag och syster gick och åt pizza. Och nu är jag hemma och vet inte riktigt vad jag gör. Har ont i kroppen och är trött.. Vi får väll se vad som händer. PUSS PÅ ER !

elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra dag! :)

2009-03-21 @ 15:51:57
URL: http://lindblommalin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0