hemma!

Sådär ja, nu är jag hemma efter en lång och tråkig dag i skolan!
hände inte så mycket idag i skolan, gjorde ett engeska prov sista lektionen, gick nog ganska bra ändå, jag är ju bara såå dålig på engelska men aja ..

Ja och idag är det fredag, den bästa dagen på hela veckan, vad ska ni hitta på idag?
Jag tror att jag ska till sabina ikväll, hennes systers kompisar ska dit och sabina vill inte vara ensam så jag ska visst också dit, haha pinsamt men det blir säkert kul. Efter som jag inte har några kläder ska jag nog åka till väsby och köpa något, behöver iallafall ett par nya svarta strumbyxor!

Men skriver senare när jag har något att skriva om, pusshej så länge!

Felicia

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0