hejsan

Hejhej, hann inte skriva idag, kom till och med försent men som tur var läraren också sen :)
slutade för en halvtimme sen , lite mer kanske, vet inte vad jag ska hitta på idag ritkigt blir väl datan tv och sms:a som vanligt och är faktiskt sjukt trött idag så ska sova lite också, somnade halv två igår ..

Justeja kommer ni ihåg att jag sa att jag skulle ha musikprov idag, min lärare satt och rätta det halva lektionen typ medans alla spelade instrumment och jag fick ALLA rätt WOHO, blev inge matteprov idag men det blir de på torsdag.
Har varit lite sur hela dan pågrund utav vädret, jag som trodde våren var på väg, men nejnej så var det inte, utan nu är det hur mycket snö som helt ute .. blir nog en sen vår i år tror jag, längat till det blir sommar och man kan sola och bada och så behöver man ju inte gå runt och bära på så himla mycket kläder heller!

Har inte så mycket mer att berätta, skriver senare om det finns något att berätta för er då, men vi hörs lite senare, pusshej

Felicia

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0