hejsan

hejhej, har varit i skolan kom hem för en timme sen typ, har suttit vid datan ska snart titta lite i matte boken har prov imorgon sen ska jag fixa mig och lite sånt sen skajag nog vara med elin och kanske sabina.

Juste jag berättade ju aldrig vad jag gjorde igår kväll, jo så här var det jag strunta i att plugga och var istället med elin och sabina, vi åt chips godis och drack fanta till middag, härligt!, ja iallafall hade jag ju iallafall franska prov idag och gissa hur det gick ?.. inte bra alls, men jag får tillbaka provet imorgon max poängen var 132 men vi får se vad jag får :D
aja skriver lite senare eller något pusshej !

Felicia

Kommentarer
Postat av: Sandra

låter som bra mat :P lol .. händer imorgon då?

kramkram

2009-03-16 @ 19:41:01
URL: http://sambotjejen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0