hejhej

hejhej idag har jag varit i skolan, slutade tidigt så det var ju ganska skönt!
nej men vad har jag gjort i skolan idag då ? jo dagen började med SO fick sitta och läsa 20 sidor eftersom jag nu ligger väldigt mycket efter efter den lektionen var det dags för matte, gjorde två tal på en timme haha, nej me jag är faktiskt duktig på matte orkar bara inte jobba på lektionerna iblan. Hade idrott efter det, men va ju inte med och sbaina hade inget ombytte med sig så vi fick gå ner till stationen och hämta en tidtabbell för läran ville ha det, skulle lär antaglien vara ett bevis på att vi gått dit eller något, sen hade jag lunch och efter det bild, slutade 13.40, väntade på sabina snacka lite med henne, bestämde typ att hon skulle komma till mig, sen gick jag hem har sovit en stund e så j*vla trött vill bara sova!

nu bloggar jag ju även i min andra blogg som jag kanske har berättat, kommer inte ihåg om jag har de eller inte men iallafall kommer jag ju absolut fortsätta här, men om ni känner för att veta vad jag skriver i den andra bloggen kan nu ju titta in och skriva en liten kommentar, vi är inte ritkgit klara vi ska fixa väldigt mycket på den, går lite segt bara, haha, nej emn nu måste jag hinna skriva i den andra bloggen också, ett tips starta aldrig två bloggar!
haha sjukt jobbigt, men känner mig taskig om jag liksom bara slutar blogga med sabina!
justja, jag kopierar inte det jag skriver här och bara klistrar in där, kanske kan hända nån dag men ska försöka och inte göra de, men skriver när sabina kommit eller ikväll någon gång pusshej / felicia



Idag åkte Ida bästis till Spanien också :/

Kommentarer
Postat av: Priscilla

skönt att höra! :D

2009-03-05 @ 16:57:11
URL: http://priscillass.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0