godnatt?

förlåt skrev aldrig, men orkade inte. haha jag är så dutkig på att ljuga i min blogg, nej men jag säger att jag ska plugga men seriöst, jag gör aldrig det. Inte så bra !
just nu sitter elin och tittar på bio ja, kul för henne asså, själv har man hur tråkigt som helst!

Idag har jag inte gjort så mycket vaknade halv tre ju, åkte till väsby som sagt, var där en stund sen åkt jag hem vd sex tiden för att hinna se en match i märsta, det slutade med 7-0 haha. Ja sen gick jag hem och har suttit vid datorn sen dess, snart ska jag lägga mig i sängen och plugga lite seriöst! , kommer inte klara mina prov annars och det vill jag ju göra!

imorgon ska jag nog vara med sabina och vi hade tänkt plugga fatkiskt får se hur de går. men nu ska jag titta runt på lite bloggar, slänger in en dagens låt innan jag lägger mig, men detta blir iallafall sista inlägget, så godnatt.

Felicia

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0