Godnatt

hejhej, nu har jag varit med elin, fick låna hennes plattång och hon fick tillbaka sina täckbyxor också. Vi tog lite bilder också ( med hennes kamera ) så vi får hoppas att hon lägger upp dom.

då blir det skola för mig imorgon då = jag måste lägga mig tidigt, ska snart stänga av datorn ta bort mitt smink och ta en ansiktsmask, känns som om jag får fler och fler finnar hela tiden, och finnar är det värsta jag vet, så jag måste göra något åt det innan dom blir för många!
Men nu ka jag lägga upp dagens låt åt er sen ska jag gå och göra allt det där.

Ni får gärna kommentera om vad vi kan skriva om, eller om vi borde ha någon frågestund eller något sånt!
vi planerar att ha en tävling snart men vi får se hur det blir med den saken, hoppas ni gillar tävlingar!
men nu ska jag dra, och eftersom detta blir mitt sista inlägg för idag ( dagens låt ränas inte ) så säger jag godnatt till alla våra söta läsare !

Felicia

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0