godnatt

hejhej nu har jag tittat på tv ska snart plugga lite sms:a sen sova är sjukt trött, skriver så fort jag vaknat, det blir ju ingen skola för mig imorgon heller. Nu sitter ni säkert och tänker " gud vilken lyckost slipper skolan" men sanningen är att jag saknar skolan lite faktiskt :o men på torsdag blir det skolan igen!

Som sagt idag har vi haft vårat besöksrekord, okej visst 60 stycken unika besökare är inte speciellt mycket men vi har ju faktiskt bara haft våran blgg i en vecka ungefär nu!
Som ni ser i inlägget nedanför vann min underbara lilla sötnos Elin två bio biljetter på gratisbio.se gör nu som henne och bli medlem så får ni gå på gratisbio nu också ;)
Vi hörs imorgon, godnatt / Felicia

>> jag önskar att jag
en dag vågar säga att
jag älskar dig på rikigt!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0