Godmorgon

Godmorgon har varit vaken en halvtimme nu ungefär, men har fixat mig och nu sitter jag och äter frukost, ska snart gå och bortsta tänderna och lägga alla mina böcker i min väska sen måste jag skynda mig till skolan tror jag börjar 08.10 om inte 08.20, hatar vårat schema vi har aldrig sovmorgon, alltså vi börjar oftast 08.10 varje dag!

Idag vet jag inte vad jag ska göra, jag tror jag sa till sabina att vi skulle plugga eller något, förlåt känns som om jag skriver att jag ska plugga varje dag, men det kommer tyvärr vara så den här veckan eftersom jag har så många prov.
Nej men gud nu är klockan myket, måste verkligen dra du annars kommer jag försent, pusshej vi hörs när jag kommer hem, vi fyra alltså om itne senare kanske går hem till sabina eller något vem vet :)

Felicia

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0