godmorgon?

godmorgon kanske man inte kan säga nu, skulle ju ha skrivit för länge sen men jag somnade med datan i knät, är sjukt trött. Men vad gjorde alla igår? själv var jag i skolan gick hem, sen åkte jag och pappa till the candy house, fifan vad stort det var och de hade skiiit mycket godis och dom hade verkligen allt! aja vi köpte typ massagodis sen åkte vi till mamma och lämnade allt. åkte hem vid sex, fixade mig sen gick jag ut med elin och sabina, det började bra men det slutade nästan hemskt, orkar verkligen inte berätta men jag mådde ialalfall itne bra var på sjukt dåligt humör och därför hade jag inte lust och skriva i bloggen.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, har sagt till mig själv att detta ska bli en plugg helg så får väl se om det är nån som vill plugga med mig annars får jag göra det själv, måste plugga lite engelska & franska sen massa matte för har matteprov på tisda, har musik prov då också :o, men usch nu ska jag sluta snacka om massa prov det är ju förfan helg.
Men innan jag ska plugga måste jag till väsby till mina dryga föräldrar, aja skrivit antingen där hos mamma eftersom hon har skaffat en bärbar där eller så skriver jag när jag kommer hem pusshej så länge.

Felicia


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0