Godmorgon

Vaknade nyss ska snart ta en långt varmt bad! ska städa lite en när jag är klar ska jag sätta mig vid datan och lägga upp massa bilder, kommer välja ut några för det är så många!
Idag kommer Sabina till mig efter skolan, har faktiskt saknat henne, sen ska jag titta ifall Elin kan kommaut och hämta sina täckbyxor som ligger hemma hos mig. Vi får se hur det blir!

Ja och imorgon är det skolan för mig, igår kände jag att jag bara vill till skolan nu känner jag att det vill jag inte alls!
Har så himla många prov, och att sitta och lyssna på lektioner när man är trött och inte orkar göra något går liksom inte!
men men hur trött jag än är måste jag till skolan imorgon!

justja ni ska få bättre bild på min aik tröja och mina skor sen också, kanske bli en dagens outfit idag om ni har tur!
nämen nu har jag inget mer att berätta faktiskt ska äta fukost sen bada städa sen hörs vi igen, puss så länge.


Felicia


Kommentarer
Postat av: Emelie

jaa men visst,, säg till när du lagt tillmig så lägger jag till dig direkt :) Puss

2009-03-04 @ 11:11:55
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: Em

11 mars 15.oo produktions köket ryhov p3 eva-lena

2009-03-04 @ 12:01:13
URL: http://emelojs.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0