Festen

hejhej vaknade för en stund sen, somnade halv sex igår. Vi hade ju jätte jätte jätte kul. Jäjä jag sabina och Rano sov i ett rum, vi tre hade iallafall kul! Vi satt vid datan och snackade i telefon ända tills klockan blev halv sex sen somnade vi, vaknade klockan tio och fick skjuts utav idas mamma och så fort jag kom hem somnade jag!

Festen kunde ha blivit roligare, ångrar lite att jag gick ändå!
men nu ska jag fixa mig sen ska jag ut skriver mer när jag kommer em plus att jag tagit massa massa bilder som ni kan få någon kväll, inte ikväll iallafall men vi hörs snart igen pusspuss / felicia

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hahah jo, jag ångrar det liite, vi kunde ha minst lika roligt om vi satt hemma? men aja, ändå lite glad för vi gick? plus att du, jag, Rano & Linda hade ganska kul. Gick typ ut och in hela tiden, hahah, sen typ satt i hennes rum och lyssna på musik. Men aja, vi gjorde situationen till den bästa, om vi säger så :) hahah. Sen fanns det ju folk som underhöll oss under kvällen också. men jaja, ;d hahaha.



älskar dig felicia. & jag saknar dig (a'<33333333

2009-03-03 @ 16:24:04
URL: http://sabwandfeffe.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0