Fandå

Emd vann  inte, skit dåligt utan det var malena ernma med la voix som vann, tycker den va skit dålig, tycker ni rätt låt vann ?

Vad har jag gjort idag då ?, jo sabina kom till mig vid fyra vi sat typ vid datan coh gjorde ingenting sen vid sju gick hon hem för hon skulle äta middag, ringde evelina på vägen hem snackade med henne i två hela timman, och fifan gumman jag älskar dig så sjukt mycket ! <3
Vad har ni gjort idag då ? & vad ska ni hitta på imorgon ?
Jag måste plugga lite matte och franska har prov på måndag men . det är ju sååå tråkigt och plugga men aja måste ju göra det ändå, allt är inte ku här på jorden!, har itne så mycket att skriva, slänger in vinnar låten, skriver säkert tt till inlägg innan jag lägger mig pusshej så länge.



Malena Ernman - La Voix



Felicia

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan vilken jävla skitlåt asså!

e.m.d. var sjukt värda att vinna & måns var också jätte bra<3

2009-03-14 @ 23:52:29

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0