Bloggkritik

innan vi börjar, jag vet att alla ser annorlunga ut osv.osv. och ni tycker säkert jag är huur taskig som helst som gör det här. Men jag bara måste... !

Jag hade tänkt ta upp 2 bloggare, Kissie och blondinbella. Och bara peta lite på dom för deras utseenden. Jag tycker bara det är så himla kul

Tillexempel Kissie, jag säger det ofta och jag säger det igen. Hon ser ut som en falk ! :) Bilden i hennes header, haha herregud . kolla själva



Sen Blondinbella, våran miss piggy ! Behöver väll inte säga mycket mer?


Kommentarer
Postat av: Anonym

palla läsa en blogg som bara skriver skit om andra? :S

2009-03-09 @ 20:44:23
Postat av: amanda

haha jo, det är fan sant x)

2009-03-10 @ 16:33:44
URL: http://mylifeasamanda.blogg.se/
Postat av: TyypAldrig@pea

HHAHAHAHA, såå sant juu.

palla inte skriva en blogg som skriver skit om andra xD

2009-03-17 @ 23:14:27

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0