bilder.

ojsan, somnade visst med datan i knät, haha nu har jag iallafall vaknat. Vet inte vad jag ska hitta på idag men ska börja med att berätta vad jag gjorde igår och ni ska få bilderna från i förrigår.

okej gick till sabina vid sju,, vi fick ett samtal om att det hänt en sak, så fick vi typ lösa det till halv nio eller lösa och lösa vi snackade om det och sånt det är ju inte löst än! aja sen gick vi hem till sabina titta på let's dance sen typ satt jag och sabina inne på toaletten och hade väldigt kul, ja sen gjorde vi inte så mycket mer, satt vid datan skrattade och massa sånt, hade ne rolig kväll men ändå inte, den började ju inte bra! kom hem vid tolv tiden, haha det var helt dött hemma hos mig alla sov sen låg jag typ vid datan och somna, hur var eran fredag kväll ?
Nej,men nu ska jag ladda upp lite bilder från idrotts lektionen när vi åkte pulka,


   
 
   
     
   

Så nu orkar jag inte ladda upp fler men hoppas ni nöjer er med dom här bilderna!
Ni får gärna kommentera också! <3

Felicia

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0