090323

hejhej, idag va det kaos i skolan då som vanligt. Problemen började på andra lektionen, då jag blev kallad fitta och horaoch sedan sa den personen att han skulle så mig också?, jag ahr ju varit vän med honom hur länge som helst fattar inte hur han sa så till mig men aja har ialalfall rett ut ett av bråken som tur, jag som tyckte jag har jätte duktig i ksolan skötte mig coh allt sen ba kommer det massa problem, har ju max varit på fem lektioner på dessa två dagar och det är inte många lektioner asså! , Men vi får hoppas att det blir bättre imorgon!, känns väldigt omoget alltihopa !
Efter skolan va jag med olivia och ida hemma hos mig vi pluggade lite eller jag pluggade ialalfall ida och olivia satt ju mest vid datan, när jag var klar gick vi ut och vid sju åkte jag till mamma en stun, och vid halv nio var jag hemma och nu sitter jag och tittar på dh. När det är slut ska jag plugga lite so har ju ändnå prv på torsdag, men kommer itne skriva så mycket mer så nu säger jag godnatt!

Felicia

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0