090319

hejhej, förlåt men hann faktiskt inte skriva innan jag gick, men jag åkte till väsby med evelina olivia och ida, köpte massa saker jag behövde men eftersom jag har hur mycket läxor som helst just nu som ska vara klart till imorgon så hinner jag inte ta kort på dom idag så ni får bilder imorgon istället, ja snart är det helg då, elle rimorogn är det fredag rättare sagt, vad ska ni hitta på då ? , jag ska inte göra någoting, vet bara att jag ska vara med olivia senare på kvällen eller något, aja orkar inte skriva i detaljer vad jag gjort idag och så, va med sabina nyss också ifall ni ville veta det, emn nu måste jag sätta igång med plugget har en hel uppsats plus engelskan -.- ,  justja jag måste prata med min mamma och pappa angående skolan ooooooh fan ajg orkar inte mer aja vi härs imorgon eller kanske senare ikväll men om jag inte skriver mer idag så godnatt!
Felicia

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0