090318

förlåt skrev aldrig när jag kom hem men så här blev det, jag gick ner till stationen tänkte åka till väsby med evelina men orkade inte så jag olivia ida och melina gick hem till mig va hos mig ett tag sen gick vi ut , det va ju så himla bra väder asså, e så himla glad att solen äntligen kommer fram coh att snön är på väg att försvinna, hej till våren coh hejdå till vintern liksom! men så var vi ute ett tag, sen gick vi till ekilla va där lite och sen gick vi till melina för hon skulle äta, när hon hade ätit klart gick vi till uh, ida åkte hem vid sju ungefär och melina stack hem vid halv nio, så jag var med olivia ett tag, vi typ snacka lite och sånt, och imorogn ska jag olivia och kanske melina & ida åka till väsby får se om sabina också följer med vet inte ritkigt, men jag ska iallafall köpa strumbyxor och en tunika eller kjol eller något men tar kort på det sen och lägger upp på bloggen! men om jag hinner skriver jag imorogn på morgonen sen skriver jag innan jag åker till väsby kanske men vi får se, tänkte att ni kanske ville veta, aja jag har typ världens största träningsvärk i benet som jag har gnällt om hela dagen det gör skit ont ! men ska fortsätta sitta vid datan skriver ett godnatt inlägg innan jag lägger mig, pusshej vi hörs snart igen! <3

Felicia


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra dag! :)

2009-03-19 @ 16:48:09
URL: http://lindblommalin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0