090311

Hejhej, har inte skrivit på hela dagen men har gjort så mycket, först skolan som vanligt slutade klockan två, sabina och evelina följde med mig hem så pluggade vi en stund och snacka och massa sånt sen vid sex tiden åkte jag och eve till väsby gjorde inte speciellt mycket bara gick runt, skönt faktiskt! Sen körde pappa hem oss klockan åtta ungefär sen har jag tittat på tv och nu sitter jag framför datan ska snart plugga lite matte har ju matteprov imorgon önska mig lycka till!
Men nu ska jag dra orkar itne sitta vid datan mer!, eftersom detta blir mitt första och även sista inlägg för idag så säger jag godnatt till alla våra söta läsare och sov gott, godnatt! <3

Felicia

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0