090309

hejhej, förlåt har inte orkat skriva riktigt, men det var en seg dag i skolan idag, hatar måndagar dom är värst, har sämsta lektionrna och allt!, slutade halv fyra, sabina földe med mig hem vi pluggade lite och satt vi datan, åt och snackade typ sen stack hon hem, sen dess har jag suttit vid datan och haft sjukt tråkigt, ska snart plugga lite till mitt musik prov jag har imorgon, tror det kommer gå skit bra för mig asså!, sen har vi tydligen matte prov del A på torsdag coh engelska prov på fredagen sen börjar veckan med prov också. Längtar tills alla prov är över!

Imorgon vet jag inte vad jag ska hitta på faktiskt vi får se vad jag gör, men nu orkar jag inte skriva mer länger in en dagens låt sen ska jag dra, skriver nog inga fler inlägg för idag så säger godnatt med detta inlägg, och sov gott.



R.C - Äkta Yeyo





Felicia

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0