trött

hejhej kom hem vid fem ungefär stannade hos mamma en stund sen köpte jag en present till ida.
Tar kort på allt imorgon eftersom jag är hur trött som helst just nu ska nog sova snart faktiskt!
Köpte ett par skor min aik tröja och idas present imorgon kommer minea till mig som sagt vet inte vad vi ska hitta på och jag vet verkligen inte heller vad jag ska ha på mig på idas fest men nu ska jag :

* Ringa ida
* tvätta bort mitt smink / ansiktsmask
* bestäma vad jag ska ha på mig imorgon

sen ska jag sova är sjukt trött, så med detta inlägg säger jag faktiskt godnatt!

Felicia

Kommentarer
Postat av: LINDA | ddisconnected

sv: okej okej, laddar inför imorgon :D

2009-02-27 @ 23:07:31
URL: http://ddisconnected.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0