Torsdag.

Kom hem för någon stund sen, var i eurostop med elin och sabina sen efter edt gick vi och köpte lite dricka och choklad på willys och gick hem till mig och hade sjukt kul!
vid åtta tiden gick vi ut och åkte i en isbacka eller just nu är det en snöbacke bara och så va det massa stenar så jag skit ont i rumpan efter som jag inte åkte på något!
Imorgon ska jag kanske till stan, vi får se hur det blir med den saken.
Ska titta runt lite på lite butiker lägger upp lite bilder på sånt jag vill ha sen också!
Nu ska jag titta runt lite och sånt måste lägga mig tidigt idag om jag ska till stan imorgon! men skriver nog något inlägg lite senare pusshej så länge då! // felicia



haha jag och Sabina förra året <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0