Onsdag

hejhej,  det blev inte som jag hade tänkt mig ritkigt. Köpte ingen present till Ida och var inte med Elin heller. Utan idga åkte jag till väsby gick runt några timmar men hittade inget jag ville ha så jag gick till mamma utav nån konstig anledning va där en stund vem vid sju nån gång åkte jag och mamma hem. Klockan åtta kom Sabina till mig vi var hos mig en stund sen gick vi ut och nu sitter jag här. Har lite planer inför veckan som ser ut såhär:

Imorgon:
väsby sen vara med Sabina
Fredag: Stan med Elin och kanske Sabina (köper Idas present då också)
Lördag:
Fest hos Ida, sover nog där vet inte än.
Söndag: åka hem, vara med sabina eller någon en stund sen blir det plugga lite också.

tycker att allt det där låter så himla kul förutom det där med plugga men men det är sån man måste göra.
Men på lördag tar jag med mig min digitalkamera så då blir det bilder det ända lilla problemet är att jag vet inte riktigt vart jag lagt den så ska leta efter den imorgon!
Men nu ska jag titta runt lite och läsa lite bloggar och så men skriver nog snart igen pusshej så länge // felicia

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0