Minea älskling

hejhej hur har ni sovit inatt ? själv har jag inte sovit speciellt bra har vaknat vå gånger oc sen somnat om igen, sjukt jobbigt! men vaknade för en stund sen då jag bestämde mig för att gå upp, har sminkat mig ska sätta på mig lite kläder snart för mammas kompisar kommer snart och ska äta frukost här!
Men eftersom jag inte pallar vara hemme då har jag och min älsklings Minea bestämt och hitta på något, hon kommer till märsta den här gången, skönt!
Vi kommer nog vara med Sabina. Elin har inte skrivit något i bloggen ho som lovade och skriva från kryssningen, jaja hon har säkert jätte kul, vill också på kryssning!
nej men nu måste jag dra skriver ikväll eller när jag får tid, justeja jag ska ju på idas fest idag sover hos henne också så jag skriver innan jag drar till henne ! pusshej så länge // felicia

Kommentarer
Postat av: absolutbal @ fucking pea :D

hihi förlåt felicia älskling , imorn okej

! :O ? <3

älskar dej mest (a)

2009-02-28 @ 15:04:34

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0