Godnatt

Nu har jag tittat runt lite, och eftersom jag bytte dator och satte mig vid bärbara orkade jag inte fixa några bilder men imorgon ska jag iallfall köpa min aik tröja ett par skor och kanske stumpbyxor till det men får se om det bli mer än så!
Nej nu ska jag lägga mig och sova ska upp tidigt imorgon, ska upp vid nio ungefär fixa mig vid tio ska jag till willys möta sabina sen drar vi till stationen och träffarelin sen blir det stan och kanske Kista en stund också vi får se hur det blir med den saken men skriver innan jag åker iallafall!

försöker lägga upp dagenslåt men youtube vill inte funka så tyvärr bli det ingen dagens låt idag men kanske kan köra en dagens fråga snart, men det blir då sista inlägget. Men med detta inlägg säger jag godnatt! // felicia


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0