Äntligen hemma !

Hejsan bloggen.
Nu är jag hemma.. Det tog sin tid och förlåt för att jag inte bloggade som jag lovade ! Funkade bara inte :/ Men iallafall ! Jag har haft ganska kul faktikst.. Även fast jag bara åkte med pappa och syster.Först när vi kom dit gick vi ner i hytten och fixade lite. Sen åt vi buffeé ! Det finns ju inget bättre (a) Proppmätt efter det gick vi runt lite, shoppade tax free osv. Jag som tänkte att jag skulle köpa massa smink osv. Men det var bara lite godis. Jag måste spara pengar tills sommaren ! Iallafall, sen var det in på klubben och festa typ.. Haha. Somnade runt halv fyra och vaknade tolv, åt frukost, shoppade lite mer på tax freen och sen så efter ett tag var vi helt enkelt hemma ..

Och många kommentarer fick jag över min djurgården tröja
, djurgården tills jag dör ! ;)



Jag just nu, känner mig sliten och vill bara sova  .. puss påer, / elin

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0